Glad kundservice som den ska vara

Bild

Jag var inne och titta runt på siten Photojojo igår och på deras produkter. Först var allt som vanligt, men efter en stund började jag märka små subtila glädjeämnen på sidan. Ikonen för shoppingvagnen hade en ledsen mun innan man la något i korgen. En spak med texten ”Do not pull” drog ner sidan till botten på ett skoj sätt, men när chattrutan hoppade upp med texten ”Wanna hear a joke? Knock knock” blev jag extra nyfiken.

Jag ville såklart höra ett skämt, så jag fortsatte skämtet som slutade med ”Holly-days are here again!” Det var inte heller någon bot som chattade tillbaka, utan en medarbetare som heter Adam.

Det här är ingen stor sak, men hela upplevelsen blev extremt positiv, jag blev på något sätt kär i Photojojo. Med små enkla medel är det lätt att få folk att känna glädje när dom besöker ens sida, vilket enkelt omvandlas till ett köp.

Ni andra som tar efter det här och gör det där lilla extra, jag lovar att jag kommer handla mer hos er än andra!

Kommentera

