Idag håller YouTube födelsedagskalas

Screen Shot 2013-02-08 at 5.47.45 PM

Idag blir det svårt att blogga eftersom jag är ute på jobb hela dagen med FKDV som producerar finalen i Årets Kock. Snart ska jag iväg på YouTube Sveriges femårsfest. Det utlovas globala YouTube-stjärnor och alla är hemskt nyfikna på vad dom ska hitta på.

Jag ska så klart försöka berätta så mycket som möjligt, och det får bli via Twitter. Så jag lägger helt enkelt in mitt Twitter-flöde i den här bloggposten så kommer den uppdateras under kvällen.

Edit: Tydligen gillar inte wordpress.com att man embeddar Twitter-widgets i bloggen, så det gick inte. Jag försöker hitta på något snart!

Det här är post #17 i Fredrik Wass initiativ #Blogg100 – En bloggpost om dagen i 100 dagar. Läs om det hos Bisonblog
Kommentera

