Ett av de bästa citaten jag läst

6830207657_62b9623901_b

Det här citatet tycker jag är fantastiskt

Den som planerar sitt arbete noga, slipper jobba kväll.

– Lukasz Lindell

Därav blir det ingen större bloggpost idag, kör dubbelt så bra imorgon istället.

PS. En cheesy bild på solen brukar tydligen funka i citat-sammanhang.

Det här är post #20 i Fredrik Wass initiativ #Blogg100 – En bloggpost om dagen i 100 dagar. Läs om det hos Bisonblog
One Comment on “Ett av de bästa citaten jag läst”

  1. Robin Danehav skriver:

    Jag: Busted! Jag är usel på att planera min tid och nu har jag precis jobbat kväll :)


Kommentera

