Live från #SSMX

ssmx

Idag är det dags för #SSMX i Stockholm, en konferens där deltagarna själva sätter innehållet. Jag kommer vara på plats under hela dagen för att lyssna på kloka och spännande människor som delar med sig med sina kunskaper inom digitala medier, IT, kommunikation, webb, PR och mycket mer. De dragningarna som jag själv går på kommer jag också se till att filma samt livestreama.

Eftersom jag kör en blogg som drivs av WordPress.com funkar det tyvärr inte att bädda in min Bambuser-feed direkt i bloggposten här hamnar mina strömmar på externa länkar.

Antingen kollar ni klippen som dyker upp i min kanal: http://bambuser.com/channel/lukaszlindell
Eller så kollar man strömmen direkt här: http://embed.bambuser.com/channel/lukaszlindell

Starttider bör vara ungefär 10:00, 11:30, 14:00 och 15:30, men vilka presentationer det blir vet jag inte ännu.

Och så får ni såklart kolla in alla andra som strömmar från #SSMX här: http://bambuser.com/tag?tag-search=SSMX

Det här är post #32 i Fredrik Wass initiativ #Blogg100 – En bloggpost om dagen i 100 dagar. Läs om det hos Bisonblog
Kommentera

