Två dagar har gått, jag ger upp mitt experiment

Jag bestämde mig häromdagen att testa att blogga på ett annat sätt, på samma sätt som alla de livsstilsbloggare gör. Många och korta inlägg per dag som mer visar vad jag gör istället för långa texter och åsikter. Jag ger upp redan nu, det var inte roligt.

Jag vill utifrån det här dra en annan slutsat:

Man kan inte låtsas vara någon annan när man bloggar.

För att lyckas ha en blogg som man håller levande och uppdaterar ofta måste man skriva om ett ämne man själv brinner för. Att försöka skriva på ett annat sätt för att attrahera en annan publik funkar inte, iallfall inte för mig. Så nu är det tillbaka till ordningen, blogginläggen kommer återgå till som dom alltid har varit.

Det här är dag #49 i Fredrik Wass initiativ #Blogg100 – En bloggpost om dagen i 100 dagar. Läs om det hos Bisonblog
Kommentera

